Veelgestelde vragen
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Dosis Troost werkt samen met Post NL. We dragen jouw dosis, wanneer je voor 13.00 uur besteld, nog dezelfde dag over aan Post NL. Soms kan het gebeuren dat er wat vertraging is, maar weet dat jouw lieve gebaar onderweg is.
Bestellingen die je op zaterdag of zondag hebt geplaatst, worden op dinsdag bezorgd. Mocht iets onverhoopt niet op voorraad zijn, dan stellen we je hier uiteraard van op de hoogte.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Wanneer we jouw dosis hebben overgedragen aan Post NL, ontvang je van ons de code van Track & Trace. Zo kun je je bestelling volgen.
Kunnen jullie internationaal verzenden?
Stuur ons een berichtje en we nemen contact met je op. Je kunt hiervoor het contactformulier gebruiken of ons mailen via info@dosistroost.nl.
Hoe wordt mijn bestelling verpakt?
Jouw dosis zal met zorg en aandacht worden verpakt als een liefdevol cadeau met een prachtige kaart met jouw persoonlijke boodschap.
Kan ik een persoonlijke boodschap toevoegen?
Natuurlijk kun je een persoonlijke boodschap toevoegen aan jouw bestelling. We zorgen ervoor dat de boodschap op een mooi Dosis Troost-kaart komt en verpakken de kaart mee.
Hebben jullie een fysieke winkel?
Op dit moment hebben we geen fysieke winkel. Je bestelling kun je wel komen afhalen in Breda. Neem contact met ons op via het contactformulier of stuur ons een mail via info@dosistroost.nl
Kan mijn product worden toegevoegd aan het assortiment van Dosis Troost?
Heb jij een product dat goed past bij Dosis Troost? Wil je dat we het opnemen in onze collectie? Stuur ons een mail via info@dosistroost.nl.